A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint azok értékét. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.
A megrendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékeket, valamint azok mennyiségét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Tovább a pénztárba” gombra. Áruházunkban a vásárláshoz nem szükséges regisztráció, illetve bejelentkezés.
Első lépésben adja meg az átvevő, megrendelő adatait.
- név
- telefonszám
- e-mail cím (a rendszer erre a címre fogja küldeni a megrendeléssel kapcsolatos értesítő üzeneteket)
Második lépésben adja meg a számlázási adatokat:
- számlázási név
- cím (irányítószám, település, utca, házszám)
- cég vagy jogi személy esetén adószám
Harmadik lépésben adja meg a szállítási adatokat.
- szállítási cím (irányítószám, település, utca, házszám)
- amennyiben a szállítási adatok megegyeznek a számlázási adatokkal, pipálja be a "A szállítási adatok megegyeznek a számlázási adatokkal." jelölőnégyzetet.
Negyedik lépésben válasszon ki egy szállítási módot
Ötödik lépésben válasszon ki egy fizetési módot
Amennyiben minden beírt adatot megfelelőnek talál, kattintson egyszer a „Megrendelés elküldése.” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes lista, illetve kedvezménnyel csökkentett árak amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik. A feldolgozást nyitvatartási időben végezzük, amennyiben a megrendelés munkaidő lejárta után vagy munkaszüneti napokon történik, akkor az a leadást követő, legkésőbb a második munkanapon kerül feldolgozásra.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszajelzés, értesítés
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, majd értesítjük a rendelés feldolgozásának kezdetekor, végül a várható szállítási időpontról, illetve átvételi időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az oldalunkon található telefonszámok bármelyikét nyitva tartási időben.
Fizetési módok
Áruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre, vagy banki átutalásra.
Szállítási módok, díjak
A szállítással kapcsolatos információkat megtalálhatja ebben a menüpontban.
A szállítástól való elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
Áruvisszavétel
Továbbértékesítésre alkalmas, folyamatosan készletezett terméket áll módunkban visszáruként befogadni. (Sértetlen, bontatlan, idegen feliratok nélküli, tiszta csomagolású, fagykár mentes). A visszaszállítás teljes költsége a Vevőt terheli.
A termékek visszavásárlási ára: eladási ár - 50%
Termék cseréje
Ha a termék valamilyen oknál fogva nem megfelelő és ez nem hibás teljesítésből ered, a vásárló kérheti a termék cseréjét is. Ennek teljes költsége a vásárlót terheli. A cserét kérvényezni írásban, vagy személyesen üzletünkben lehet megtenni. A csereigényt a kézhezvételtől számított 14 napon belül tudjuk elfogadni használatlan, eredeti állapotú és csomagolású, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotú termék esetén.
Elállási jog
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Szolgáltató a termék visszaérkezését / vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.
Egyedi igény alapján rendelt, színre kevert, nem készletezett, külföldről behozott, más gyártótól beszerzett, vagy a készletezési szint kétszeresét elérő mennyiségű anyagokat nem áll módunkban visszavenni, az elállási jog nem érvényesíthető.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 2 munkanapon belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és / vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetőségek" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Reklamáció
A vásárló részéről felmerülő reklamáció esetén a reklamáció benyújtása mindíg írásban történhet. Az áru átvételekor a terméket ellenőrizni kell, és amennyiben az nem megfelelő, vagy sérült, ezt szállítólevélen rögzíteni kell.
Áruvisszavétel jogcímei
Az áruvisszavétel történhet hibás rendelés, vagy minőségi reklamáció alapján.
A reklamáció tartalmazza:
- a kifogásolt áru megnevezését, mennyiségét
- a szállítólevél számát
- a probléma konkrét megnevezését, leírását
Minőséggel kapcsolatos reklamáció esetén a reklamációt továbbítjuk a termék gyártója felé. Ezt követően a gyártó cég képviselője, vagy az erre kijelölt személy felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, és a továbbiakban a Vevő és a gyártó cég egyezteti a kárigényt és annak közös megoldását.
Árucsere módja és feltételei
Hibás rendelés esetén a Vevő élhet az elállási jogával, vagy kérheti az áru cseréjét, de ebben az esetben a visszaszállítás és a csere költsége a Vevőt terheli. Az egyedileg legyártott termékeket nem áll módunkban kicserélni vagy vissza venni.
A vásárló kártalanítása
Amennyiben a termék gyártási vagy minőségi hibás, úgy a gyár és a vásárló által megegyezett mértékben a gyártó vagy termékben vagy pénzben kártalanítja a vásárlót. Ebben az esetben a vásárlót külön költség nem terheli. A pénzbeli kártalanítást a webáruház intézi, cseretermék kiszállítását a gyártó végzi az előre egyeztetett, közölt időpontban.